geschokt - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu geschokt - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

geschokt

Door: Afia Silke

Blijf op de hoogte en volg Silke

29 Januari 2007 | Ghana, Sunyani

ok... vorige zaterdag heb ik echt afrika gezien... woooooooooow. ben naar een groot woud gegaan en daar waren van die grote rotsen die precies vanuit de lucht waren gevallen... DA WAS GEWELDIG! manneke toch ben daar nog niet goe van. en ge kont dan op die rotsen klimmen en dan konde alleen maar landschap zien.. aaah da was een droom. en er was ne rots da heel hard op de rots van the lion king trekt waarda ze tkleine leeuwtje dan aan het volk laten zien. aaaaaah da was mega coool! gisteren ben ik met vrienden van sunyani op stap gegaan. en ik ben geschokeerd! echt waar! er was een zwembad en wij wouden daar naartoe gaan en weet ge wat die bewaking zei? BLANKEN ZIJN NIET TOEGELATEN! oh ik kan ni beschrijven hoe ik mij op dat moment voelde maar ik heb nu wel respect voor alle buitenlanders int antwerpse. en aah kkan gewoon ni geloven da zelfs in Ghana racisme bestaat! da is gewoon verschrikkelijk!

fotos wou ik er normaal vandaag opzetten maar annie is met haar familie gaan reizen en die heeft de camera... aiaiaiaiai maar ik zal da zo snel mogelijk doen! morgen misschien. vrijdag ga ik naar da concert van ziggy marley! jeeeeej amai da ga geweldig worden!

ok maar nu moet ik eigenlijk wel gaan. ik moet naart rode kruis gaan! jeej..

dikke zoenen op jullie mooie smoelen!

xx

  • 29 Januari 2007 - 13:30

    Bart:

    amai sil da is precies echt zaaaaaaaalig, kwou dak daar naar toe kon komen, wil ook wel eens de lion king rots zien:p

    amai weet ge, kzen den donderdag naar de galapremier (jaja ge hoort het goet, galapremier echt in kostum en al en tussen al die bv's) van beaty and the beast gaan kijken, was echt geweldig. (de kenneth had tickets, tis toch zone schat:p) jaja echt de moeite om da te zien:p.

    alle trek veel foto's van die dinge hé:p

    groetjes

    xxx

    bart

  • 29 Januari 2007 - 13:31

    Tante Ria:

    Hey Silke,

    Het lijkt je daar wel heeeel goed te bevallen hé!
    Natuur, vrienden, levenswijze, de kerk, het eten, .... Blij dat allemaal te lezen. Hou je ogen nog maar wijd open de resterende maanden, zodat je een levenslange herinnering overhoudt aan deze unieke belevenis!!

    Vele groetjes vanuit Mechelen

  • 29 Januari 2007 - 16:12

    Barry:

    och zooot das erg dat racisme ook in afrika is :s mjah in antwerpen verbeterdt het mor nie; ale blij dat ge het mooie gedeelte van afrika hebt kunnen zien :) ik wil da anders oek wel is zien als ik et nu zo hoor :d
    i will be waiting for picture's(of zoiets)

  • 29 Januari 2007 - 21:53

    Jeroen:

    Hoi Silke!
    Ik ben echt onder de indruk van uw belevenissen en opgedane levenswijsheid! Dat racistisch moment is wat minder...
    Ik ga mijn belofte om jou te bellen nakomen. Is dit weekend OK? Ik stuur je dadelijk een SMS.
    Véél plezier & doe zo voort!

    Zoen,
    Jeroen

  • 31 Januari 2007 - 19:22

    Oburoni:

    als het zwemmen in (sunyani) baracks was moet je inderdaad vergezeld zijn door obibinis, denk dat ze schrik hebben voor spionage vermits het een militaire basis is.maar als je er iemand via via kent geen probleem, dan kan je er zelfs een verjaardagszwempartij houden met al je vrienden

  • 04 Februari 2007 - 19:37

    Jeroen:

    Silke,
    Leuk om je verhalen gehoord te hebben dit weekend! 'k Weet dat je nog zó véél te vertellen hebt...
    Gitte heb ik vandaag op de AFS-brunch gezien en ze is super blij met jouw groetjes!
    Tot hoors!
    Jeroen

  • 01 Mei 2007 - 08:43

    Ricardo:

    trek u da nie aan van da rascisme. Zo is de wereld en zo zal ze altijd zijn. En die man deed ook maar wat ze hem opdroegen. Het is gewoon de schuld van enkele heethoofden aan de top. Ik vind het wel tof dat ge bij het rode kruis zijt ginder. ik ben er intussen ook al bij maar dan in belgië hé en ik hoop dat ge het hier in belgië ook gaat verderzetten want volk kunnen we altijd gebruiken.

    xxx
    Ricardo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 41347

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: