een geweldige tijd - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu een geweldige tijd - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

een geweldige tijd

Door: Afia Silke

Blijf op de hoogte en volg Silke

26 Januari 2007 | Ghana, Sunyani

goedenmorgend iedereen

good morning to you good morning to you. everybody has bright happy faces. and this is how we start out our day!

eerst en vooral... vorig weekend was een ramp. maar wel supper supper grappig. zaterdag was annie in mijn huis blijven slapen... MIJN BED IS GEBROKEN! int midden van de nacht... 1am stipt! ik en annie hebben de matras dan maar van de grond gepakt en naast het bed gelegd. dan zondagmorgend was ik mijn rok aant strijken en ik was geelektrocuteerd (wow weet totaal ni hoe dak da moet spellen) en daarna ben ik in slaap gevallen voor een lange tijd. dan zondagavond had mijn broer mijn bed gemaakt. maandag in de dag was ik een beetje aant lezen op mijn bed. was nog niet helemaal gezoend van den elentric en ineens om 1pm MIJN BED BROKE AGAIN! aaaaaaaaaah hatelijk. vandaag ga ik een carpenter bellen en dan kan dien da voor goed maken! na! haha

gisterennacht is audrey teruggekomen van accra met haar amerikaanse vader! vandaag gaan we die bezoeken en daarna naart rode kruis en dan morgen ga ik voor da weekendje weg naarde monkeys en naar de bad caves! jeeeeej gaat leuk wordeuhm!

voor de rest weet ik niet zo veel meer te vertellen eigenlijk!

SONJA GELUKKIGE VERJAAAARDAG@


voor de familie van anneleen: anneleen is geweldig goed. ik denk dat ze een geweldige tijd heeft en mss in februari (hoop ik) gaat ze naar sunyani komen! laten we hopen! het is leuk om eens nederlands met iemand te praten! ;). als je nog iets van haar hoort stuur ze dan mijn groetjes! vraag: zouden jullie mss sophie haar site kunnen doorgeven aan mij dan kan ik da ook eens bezoeken!


dikke zoenen vanuit ghana! mis jullie allemaal maar juni gaat er snel snel zijn! jeeeej xxxx


hou van jullie

  • 26 Januari 2007 - 14:53

    Sonja:

    Kieke, gelectrocuteerd (ik weet zelfs ni hoe ge het schrijft :p hehe) en voor derest alles goed?? straks ist my birthdaypary ma :( jij bent er niet bij.. hehe! ik bel vanavond me iedereen, zodat iedereen je nog is kunt horen! have fun darling en nog 64 dagen en ik zie je! whiiiiii jeejeej kzien er al zo naar uit! whiiii
    amuseer je nog en tot een van de! kusje xxx

  • 27 Januari 2007 - 02:04

    Barry:

    Geëlektrocuteerd en u bend 2 keer gebroken :p Jah ons Silke kan er wel wat van :p en is het waar staan je haren ervan recht als da gebeurdt?
    ale swat voor de rest ng een fijne reis gewenst daar in Ghana en dan mss ooit eens ... irl

  • 27 Januari 2007 - 08:45

    Mama Van Anneleen:

    Het zal altijd leuk zijn om een landgenoot te ontmoeten, maar Nederlands praten...lukt dat nog.Anneleen heeft het er soms moeilijk mee en jij denkt zo te zien ook al aardig in het Engels. Duimen dat Anneleen in februari je kan komen opzoeken!!!!!

  • 28 Januari 2007 - 16:27

    Gitte:

    Hey masjoefel...
    Pfft.. das daar percies Z-A-L-I-G (jaja dat is te spellen). Nee, wow Sil, meer kan ik niet uitbrengen!! DAs echt iets voor u daar eh. Khoop dat als je terugkomt, je je terug wat kunt aarden!! In ieder geval der zullen VEEL mensen blij zijn da je trg bent!!!
    Geniet daar nu ngo voor dat laatste half jaar. En dn spreek ik af met mijn pompoen-girl!!! En daarna ist mijn beurt ma dan Argentina!! owlala. Kzien er naar uit!
    Sil, geniet en khoop dat je bed wat gemaakt wordt :)
    DIKKE DIKKE DIKKE zoen voor jou.

  • 03 Maart 2007 - 11:06

    Tom Kroket:

    hoy Silke 't was prettig
    om wat van uw ervaringen
    te lezen en je foto's
    te bekijken geniet er nog
    van hé
    groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 41340

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: