still fine - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu still fine - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

still fine

Door: Afia Silke

Blijf op de hoogte en volg Silke

05 Februari 2007 | Ghana, Sunyani

ok normaal ging ik gisteren fotos op de site zetten! maar gisteren was ik de hele dag in de kerk eigenlijk... tot 7h 's avonds. er was geen mis ofzo... maar er is niets leuker dan een hele dag in de kerk te zitten... muziek maken en lachen en dansen! nu vandaag ben ik hier... en ineens zei annie (ik ben de kabel vergeten) typisch! aaaaaaaaaaaaaaaaah hatelijk... maarja... morgen beloofd!

ik heb nog veel te vertellen. donderdag op vrijdag ben ik naar een nationaal park gegaan in het verre noorden... nu het noorden is eigenlijk vrij arm... je ziet daar veel van die huttendorpjes!

in da nationaal park hebben we olifanten en dergelijke gezien. was super cool! heb naast een olifant gestaan en amai die zijn groooot! het uitzicht was ook prachtig. en op de terugweg zijn we in een van die dorpjes gegaan. de mensen zijn daar zo vrij en open. das geweldig...ze hebben ons beloofd dat de volgende keer wanneer we daar zijn. dat ze dan een geit voor ons gaan klaarmaken! jeuhj! geit hier is het beste vlees dat je hier kan eten. en voral in het noorden. ze maken dat daar klaar met honing... hmmmmmm kkan ni wachten. we gaan daar in mei naartoe! jeeej

voor de rest niet zo veel meegemaakt. ik wou echt vandaag die fotos erop zetten... maarja morgen! dikke zoenen en een dikke knuffel

ps: ik heb mijn haar vandaag BLOND gekleurd! kei leuk! haha


ok ik gaan naart stad gaan en nog wat kaartjes op de bus doen! dikke knuffels van hier!


xxxx love you all. and god bless you all ;)

  • 05 Februari 2007 - 16:49

    Barry:

    Ons Silke is terug blond :)
    zal 'k morgen nog is ne kee rkomen kijken nor die foto's kan haast nie meer wachten;)
    greetz :)

  • 06 Februari 2007 - 19:50

    Lisa-Marie:

    Hey Silke
    ik wou svrage of er mss iets veranderd is aan uwe nummer want altij als ik u probeer te bellen komt drop da u nummer ni bereikbaar is en zo
    en me de sms'jes loopt er volgens mij ook vanalles mis
    goe nieuws: 14 febr. komt mijn nicht trug van Zuid-Amerika, maar nu mis ik u nog harder want die is bna same me u vertrokke : )
    Voor de rest alles goe hier
    trouwens ook groetjes van de familie e
    xxx
    boemsjhakalakahboem...
    (probeer anders eens een sms te sture wanneer ik u kan bellen)

  • 06 Februari 2007 - 20:11

    Gitte:

    Hey Blonde sil
    maat, jij gaat binnekort echt nog heilig verklaard worden fzo eh :D lachen. maar percies toch echt wel zalig. Ik wil u foto's zien... aah:D ben echt nieuwsgierig.
    En ahja, juist. Ik ben naar brunch van AFS geweest en ik kreeg ineens de groetjes van Jeroen. Uwe peter:D fijn eh. We hebbn nog een tijdje over u gebabbeld ze. Jaja, silke , je blijf in onze gedachte ;) hehe. allé amuseer u nog. Foto's niet vergeten eh ;)
    X

  • 07 Februari 2007 - 08:53

    Sonja:

    heeeeej silkeeeuh,
    alles goed daar? hier alles goed he:) ben met mijn stage bezig.. redelijk saai maja! aaah nog ff en dan zit ik ook bij jou in de zon! ik kan echt niet wachten! Maar ik bel wel nog is dit weekend! HIHI! amuseer je nog en khoor u snel!
    kus kus kus
    xxxxxx
    sonjaha :)
    ps: is u haar al ni altijd blond geweest? ;) groetjes aan iedereen daar!

  • 08 Februari 2007 - 19:50

    Tante Nonneke Louisa:

    Silke, ik vind jou heel mooi met je blonde haren.
    Ik heb intussen al veel foto's van jou afgeprint.
    Jij hebt een bijzonder plaatsje in mijn hart, dat weet je wel hé.
    Dag Silke, to volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 41345

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: