hey - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu hey - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

hey

Door: Afia Silke

Blijf op de hoogte en volg Silke

20 Januari 2007 | Ghana, Sunyani

net terug van een korte vakantie in accra... ik ben een andere afs studente gaan bezoeken in Dansoman een gebied in accra... haar naam is anneleen schampaert! (bericht voor haar familie in belgie... Tante Lut... ik ben niet in een sekte maar het lijkt wel zo... haha, leuk dat jullie men siteje lezen)

ik ben dan maar ineens doorgerezen naar berekum... da ligt boven sunyani... er waren nieuwe vrijwilligers van afs en die wonen daar. volgend weekend ga ik naar een rondtoer... monkey park, watervallen en dergelijke. gaat heel leuk worden. dan den 3de februari ga ik terug naar accra naar een festival... EN ZIGGY MARLEY GAAT DAAR ZIJN! een groot reggea festival... dan in februari wanneer we terug in sunyani zijn ga ik beginnen werken in het rode kruis.. als da ni tof is! in maart ga ik naar accra terug... de vrijheidsviering is daar. ghana is 50 jaar! jeej da gaan we vieren en dan ga ik ginds rond accra blijven tot den 31ste en dan ga ik SONJA OPPIKKEN VAN DE VLIEGHAVEUHN. en dan terug naar sunyani... je p jep jep zoals je ziet wil ik het hier het beste van maken... reizen reizen reizen. dat is waarvoor ik hier ben gekomen is het niet. natuurlijk ga ik michael wel missen... maarja dat moet ik er maar bijnemen

ik weet eigenlijk niet zo veel meer wa schrijven eigenlijk... in accra ben ik naar het strand geweest.. euhm dat is alles...

ok ik ga stoppen. ik wens jullie allen het beste


ooooooooooooooh ik heb mijn kamer hier totaal veranderd. ah ik hou van mijn kamer hier. het is wonderful! ik heb een groot bed en 2 zetels... jeeej (heb een zetel van de living gestolen... ssssssssst) haha... mijn muur is versierd met fotos van ghana... superleuk

ok maar nu ga ik echt stoppen.. sorry voor het korte berichtje

en oh mijn ziektes zijn allemaal genezen. thank God!

ik wens jullie nog het beste. en degene met examens... VEEL VEEL VEEL SUCCES! en sonja proficiat met je eerste goed exaam! xxx


dikke pakkerds xxx

  • 20 Januari 2007 - 18:38

    Kenneth:

    och zot!!!!! ziggy marley maggek komen?

  • 20 Januari 2007 - 18:41

    Silke Aan Kenneth:

    natuuurlijk moogde gij komen jom... ge bent meer dan welkom!

  • 20 Januari 2007 - 20:18

    Barry:

    fijn fijn, allemaal dan is uwe droom uiteindelijk uitgekomen he ... Afrika bezichtigen
    ik wens u nog echt veel plezier daar ;) en ge mist hiere niks zenne alleen wat strom( en St-jozef valt in ZWARE kosten denk door dien storm) hehe
    voor de rest het vrij warme weer van 't jaar
    ik denk dat ge als ge terug komt je totaal weer moet gana aanpassen :p lolz

    mor ale gan u laten nog veel plezier daar he ;)

  • 20 Januari 2007 - 22:12

    Sonja:

    aaaah, dankje :) hihi! en it's almost 31 maart whiiii.. amai ik zien er zoooooo hard naar uit!
    dinsdag gaat het mss sneeuwen jeeeej! zeg maar tegen kombat enzo dak dan wel een foto opstuur! hehe! amuseer je, goe werken bij het rode kruis.. en tot bels!
    aja goe duimen voor mij maandag, want het is anatomie :s helep!
    woensdag is mijn laatste en vrijdag.. paardteaa!
    kuuuuuuuuuuus
    x winnie the pooh
    haha

  • 25 Januari 2007 - 13:07

    Mama VanAnneleen:

    Ja, Silke wij volgen de avonturen van de Vlaamse AFS'ers in Ghana op de voet. We weten graag hoe het jullie gaat...en stiekem hopen we via via nieuws van anneleen op te pikken. vele groetjes van de thuisblijvers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 41341

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: