wat een ervaringen!! - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu wat een ervaringen!! - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

wat een ervaringen!!

Door: Silkeuh

Blijf op de hoogte en volg Silke

18 September 2006 | Ghana, Sunyani

ok, ik neem mijn woorden terug over mijn gastfamilie... ze vallen best wel mee... je moet ze gewoon met ne GROTE korrel zout nemen...

ik ben net terug van een zalige tijd in kumasi en hoop stiekem dat ik deze avond van iemand telefoon ga krijgen!! hint hint
in kumasi ben ik naar het kumasi military museum geweest! zeer interessant. daarna gaan zwemmen, naar een club gegaan en gewoon gechilled en mijn gastzus beter leren kennen! elke dag leer ik bij over mijn gastfamilie... blijkt dus dat mijn papa nog een vrouw heeft in accra... jaja dien weet van aanpakken... en ik heb ook nog een zus in canada! haha

mijn school begint woensdag (dacht ik)... vandaag ging ik met mijn contactpersoon praten om te vragen of ik de eerste dag alleen moet gaan ofdat hij meegaat... of om hoe laat ik daar enne moet enzo... ik weet van nx... en adu zei me van ja ge kiest wanneer ge ga... de school opent woensdag, maar het kan zijn dat de lessen binnen 2 weken pas beginnen ofzo... haha raar systeem hier... ze weten dat niet op voorhand

aha ook nog goed nieuws, ik heb een gsm gekocht dus vanaf nu kan je mij wel bereiken! haha maar als je een sms stuurt, zet dan je naam eronder... want ik heb jullie nummers nog niet in deze gsm...

voor de rest nog niet veel speciale dingen meegemaakt... gewoon wat rondgehangen hier int stad... huwelijksaanzoeken afwijzen en dergelijke

mannetjes, kgaan jullie laten en ik ga proberen zo snel mogelijk mijn fotos hierop te zetten, maar ik vergeet altijd mijn kabel... sorryyyyyyyyyy

dikke zoenen op jullie mooie smoelertjes

hou van jullie

  • 18 September 2006 - 18:23

    Jasper:

    hej sil, das wel goe dat u gastfamilie toch wat mee valt. ik zou wel willen belle, maar ik zou niet weten wat ik moet zegge :s:). ik zal je zeker proberen een sms te sturen, want de vorige kwamen niet aan. het is toch nog altijd de zelfde nummer he?!
    amai huwelijksaanzoeken afwijzen, ze beginne er daar precies vroeg mee :). hou je nog goed!, ik kijk al uit naar de eerste foto's :).
    groetjes jasper :) XXX

  • 18 September 2006 - 18:33

    Lisa-marie:

    heyz silke,
    ben eel content da u familie nu tch wa beter meevalt wnt das tch wl blangrijk e
    ier gaat alles zn gewone gangetje behalve dan da ik ieder dag op deze site km kijke of er al een nieuw bericht van u is
    eb al 3 keer nopmerking gekrege opt school da kda afgebladerd alf kapot groen bandje van mijnen arm moet doen hihi ma da blijft er zeker tot 30 juni volgend jaar
    en iedereen wrd er zot van dak nen ele dag zing van "boemsjhakalakah boem..." (de hortsebaan is nooit meer tzelfde)
    ben gistre naar de vreemdelingemarkt gwst yeeeey ma is tch me niemand tzelfde as me u (den ene van op die foto vroeg zelf nr u hihi)
    heel blij dat je een gsm hebt gekocht dan kank wa meer iets sture is u nummer ng tzelfde en eb je mijn vorege smsjes al gekrege? hoop et el want eb heel wa moeite moete doen en mijn beste engels bove ale om te wete oe ge gelukkige verjaardag zegt in ghanees
    nog heeeeeeel veel succes daar in het verre ghana en geniet er vooral van
    boemsjhakalakahdikke knuffel
    Lisa-Marie


  • 19 September 2006 - 10:22

    Barry:

    Ale ben blij dat ge u der goe amuseert;)
    Goed leren daar he :D en laat u niet doen he :D ge kunt u vrouwke wel staan he :p

    xxx-kes barry

  • 21 September 2006 - 16:00

    Kenneth;-):

    Ey Silke:p wanneer kome die fotokes e:p hoop dat daar plezant is:p ikke en den bart staan in twijfel om mee kerst te kome viere daar:p goei idee e:p mo kag u late en kga dees eel goe volge:p en eel veel reacties zette mo kwil fotokes zien e:p

    X Kenneth;-)

  • 23 September 2006 - 00:11

    Gytha:

    hoihoihoi! wat is het leuk om reacties te lezen he! ik word er altijd supergoed gezind van :)
    khoop voor u da ge snel met school kunt beginnen en mensen leren kennen! het is echt helemaal anders als ge een vriendengroep hebt om mee af te spreken enzo, dan ga ge veel minder last hebben van uw familie :)
    hier is alles nog steeds ok, volgend weekend ga ik naar santa cruz om kleren te kopen en naar de kapper te gaan (kan je je inbeelden hoe klein trinidad is :)) en binnen 2 weken ga ik mee op eindejaarsreis! kzie er echt wel naar uit, alleen is ken ik de mensen niet zo goed want ik zit in het voorlaatste jaar, maar ik heb nog tijd om hen te leren kennen :)
    verder was het donderdag dag vd student, de avond ervoor was het feestje en donderdag zelf moesten we niet naar school, en vandaag zijn we op uitstap geweest, maar je moet je er niet te veel van voorstellen: we zijn naar een of andere boerderij gegaan en hebben daar zitten babbelen, drinken en eten... mensen drinken hier echt op alle uren van de dag!
    hoe is het eten eigenlijk in ghana? moet je soms zelf koken? ik heb beloofd dat ik binnekort eens tiramisu ga maken want daar hadden ze hier nog nooit van gehoord :) het probleem is denk ik dat ik de ingedrienten hier niet ga vinden maar we zullen wel zien :)
    khoop dat alles goed blijft gaan daar in ghana, en als je het even niet zie zitten mag je me altijd mailen! gythainbolivia@hotmail.com
    dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 41337

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: