amai - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu amai - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

amai

Door: Silkeuh

Blijf op de hoogte en volg Silke

07 September 2006 | Ghana, Sunyani

hoooooi

eerst en vooral, ik ben goed aangekomen in sunyani. zit in een welgesteld gezin, mijn papa noemen ze hier 'chief' en da betekent koningachtig... hij heeft twee mooie huizen en want hij heeft 2 vrouwen!!! echt gek

ben vandaag naar mijn school gaan kijken, mega grote school, dus het zal moeilijk worden om vrienden te maken, maar da ga wel lukken!! haha
20/09 start ik mt school. de dagn ertussen help ik een beetje in het huishouden, koken, naar de markt gaan met mijn zus enzovoort...

de man van mijn zus is een kledingmaker en hij gaat een kleed voor mij makn1!! haha ze hebben samen een kinje van 2 maanden, supperschattig natuurlijk!!!

ik moet jullie laten, maar ik laat zo snel mogelijk meer weten!!!

xxxxxx byebye

  • 07 September 2006 - 17:32

    Melissa:

    hey silke kben blij da ge u ginder amuseert .
    amai zeg 2 vrouwen das nogal iet
    veel geluk op u school
    kmis u enorm amuseert u ginder goe en ik kijk uit naar de foto's ge moet maar is laten weten wanneer dak het beste kan bellen naar want dan gaan ik zeker wel is doen
    dikke kus

  • 07 September 2006 - 17:40

    Aleidis:

    gij hebt weeral geluk he ne papa me 2 madammen .
    veel succes op u eerste schooldag en hou u een beetje in da ze al niet direct denken wa hebben ze nu op onze school gedropt nog veel plezier en amuseer je nog

  • 07 September 2006 - 18:29

    Kevin Vanuit Corfu:

    khoop dat ginder evengoe weer is als hier. zie da ge ne foto van da kleed hebt he. tzal daarwel schoon zijn zekers. we zullen wel nog iets laten weten. zonnige groetjes van kristoff en mij

  • 07 September 2006 - 21:18

    Bart:

    ja sil, das wa anders, da is trouwens 2 dagen later naart school als bij, gelukzak, hier ist kei goe (voor mij toch, als ge snapt wak bedoel)

    nog veel groetjes, en amuzeer u hard hé

    bart

  • 08 September 2006 - 17:24

    Jasmien (roemenie):

    Vertel eens wat over die 2 broers van je!
    hahahahahaha! :) :) :)

    Veel plezier
    je gaat het uitstekend doen!
    groetjes van ons eline
    xxx

  • 10 September 2006 - 09:06

    Maggy En Sarah:

    wij hope da ge het daar goe gaa hebbe en u amuseerd xXx groetjes maggy en sarah

  • 10 September 2006 - 20:10

    Marijke:

    hey sillekebilleke,
    nen gelukkige verjaardag!! ik hoop dat ze uwen verjaardag bangelijk goe vieren morgen!! En wanneer krijgen we eens wat foto's te zien want ik ben wel benieuwd?
    zoen citroen

  • 10 September 2006 - 21:14

    SONJAAAH!:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEJ SUZIE,
    ik weet het, ik ben een 50 min te vroeg, maar ik kan mij niet meer wakker houden :) en dermee iets vroeger... HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!! 18 dikke zoenen en knuffels van sonja! :p maak er een supperfijne dag van daar en je kadootje is onderweg...
    mis je supper hard en ik hoop dat je het daar naar je zin hebt, maar wss wel he! nog nen dikke knuffel van mij en GELUKKIGE VERJAARDAG!!!!!!!!!
    x x x x x x x x x x x x x x x x x x
    zoen meloen op je smoelderken (k)
    hvj!

  • 10 September 2006 - 21:23

    Barry'ke:

    Haai Silke,
    Zeg ne gelukkige verjaardag gaan slapen en wou het zekers niet vergeten.
    Hopelijk denkt ge daar wel is aan ons.
    Amuseer je mor daar. en nie te zot doen he :p Sonja doet da anders wel met het jartehme van de chiro:p
    Ale ik ga u laten want ga slapen...
    Veel plezier daar nog xxxxxxx

    zjg!

  • 11 September 2006 - 06:16

    Evi:

    ela nichtje
    Wij wensen jou vanuit mechelen allemaal een mega showe gelukkige verjaardag

    ik zal een van de komende dagen nog wel eens een berichtje nalaten hier goed

    amuseer je goed en vier je verjaardag een goed uitbundig daar eh

    Dikke dikke zoenen

  • 11 September 2006 - 06:34

    Jan Geerts:

    Liefste Silke,

    In de eerste plaats een heel gelukkige verjaardag. Als " speciale " verjaardag zal het wel kunnen tellen ginder in Ghana. Laat maar gauw iets weten, foto's e.d. ....
    Ik denk mij suf aan een passend verjaardagsgeschenk, maar ik kom er niet zo gemakkelijk uit. Hebt ge zelfs enig idee ? Bijvoorbeeld extra fotoruimte op je web-site ?

    Groetjes uit Bornem, ook van de ganse familie.

    Jan

  • 11 September 2006 - 14:26

    Djilly:

    aloha ginder:p zo te zien ga ge u daar goe amusere! zo moet da he:p ik wens u in ieder geval een heel gelukkige verjaardag vandaag, ben benieuwd hoe het daar wordt gevierd:p
    grtz en dikke kussen van db revolution
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 41342

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: