woooow - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu woooow - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

woooow

Door: Silkeuh

Blijf op de hoogte en volg Silke

04 September 2006 | Ghana, Sunyani

joe iedereen, alle geliefde mensen ginder int belgische!

ben dus zoals je ziet goed aangekomem! morgen vertrek ik naar mijn gastfamilie, jes jes jes, ben eens benieuwd naar die twee broers van me! hehe

sonja, leuk, jij titoleidster! HANNE jom...pinkelleiding, super grappig! maar je gaat dat goed doen! zoals altijd!

gisteren naar de kerk geweest! dat was pas vreemd! ze zingen en dansen hier gelijk zot!!!

ik heb ook een gsm gekocht: de nummer: 024 6654225 ik weet nu wel niet of je er nog iets voor ;oet plaatsen...

voor de rest nog niet veel meegemaakt... ik ga nu mijn mailtjes lezen en slapen... morgen om 4 am opstaan om de bus te nemen naar sunyani! spannend, niet?

ik mis jullie allemaal zo hard!

xxx dikke zoenen op jullie mooie smoelen!!

  • 04 September 2006 - 19:28

    Jeroen:

    Aan alle geïnteresseerden: het landnummer voor Ghana is 00233 Silke's nummer wordt: 00233 24 6654225
    Succes ermee!

  • 04 September 2006 - 19:39

    SONJAAAH!:

    ooh bedankt om het te melden, mss komen nu dan mijn berichtjes aan :) En silke, hihi wij missen je ook heel hard ze:) goed slapen en goed paardteaen daar en tot de volgende! whiiiiiiiiiiiiiiiiii hihi!
    ps: ANNEMIE IS ZWANGER :o (en het is van johan natuurlijk :)) het is uitgerekend voor eind midden mei dus spanneeeeeeund, ik heb al gevraagd of wij meter mogen worden en de kans zit er goed in... jeeej!
    KUS WALRUS!

  • 04 September 2006 - 19:53

    Marijke:

    hey zusje,
    vanaf nu kan je volop smskes van mij verwachten! veel is er hier nog ni gebeurt, woensdag heb ik mijn laatste examen dus duim maar voor mij! amuseer je en geen zotte kuren uithalen hé ;-)
    zoen

  • 04 September 2006 - 20:01

    Mama:

    Hey Silke, plezant van nieuws van je te horen, en ook van te horen dat het daar precies toch leuk is, hoewel je nog niet veel hebt meegemaakt, behalve dan zingen en dansen in de mis hé, hihi, echt iets voor jou niet ?
    En een goei reis voor morgen naar je gastgezin, hopelijk bevalt het je daar en heb je leuke broers en zussen en een lieve mama en papa.
    Voor degenen die dit lezen : het volledige gsm nummer is : 00233 246654225. Heb geprobeerd gisteren van een smske te sturen, maar dat is blijkbaar niet gelukt. Het goedkoopste om te bellen naar haar is met een telefoonkaart bestemd voor Africa (Africa tel Lycatel) en dat kost 5 euro. Maar ik weet nog ni hoe lang je daar mee kan bellen. Dat moet ik nog eens uittesten.
    Silke, nog vele kuskes en knuffels van je mamake en laat weer snel iets van je horen hé.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 September 2006 - 20:23

    Papa:

    Hey Silke,fijn te horen dat het je goed gaat.Hopelijk valt de reis naar Sunyani goed mee.Ga je er trouwens met de bus naartoe? Laat snel iets weten hoe het geweest is.
    Lieve groetjes,
    Papa

  • 05 September 2006 - 21:23

    Sine:

    Dag m'n lieveke,
    't Is zo raar dat je nu in Ghana zit, bij je nieuwe gezinnetje! Ben zo benieuwd, hopelijk zijn ze warm voor je. Ik ben net samen met Kevin en Bart (mijn mede-rakwileiding jaja hihi) huisbezoekjes gaan doen. Voor de rest heb'k m'n kot geschilderd en 't is af JOEPIEE! morgen ga ik mij waarschijnlijk inschrijven in Brussel. Allez zoet, zet hier maar goe veel berichtjes op, ik wil ALLES weten! (ook wat de naveltjes je toegefluisterd hebben) En fotoooooos hihi!
    dikke zoen, Sine

  • 06 September 2006 - 17:38

    Lisa-marie:

    hey liefste silke,
    heel blij om te horen dat ge goe bent aangekomen
    mis jou al heel hard maar heb wel goe nieuws wnt lise is al terug naar ons klas gekomen
    veel succes bij je nieuwe gastfmilie en tot de volgende sms
    xxx je vriendschapsbandjeskameraadje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 41335

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: