jes jes jes - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu jes jes jes - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

jes jes jes

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Silke

07 Maart 2007 | Ghana, Sunyani

GHANA IS 50... CONGRATULATIONS... GHANA IS 50... LETS ALL CELEBRATE!!!!!

da is het lied dat ik de laatste dagen genoeg heb gehoord. gisteren 6/03/07 is ghana 50 jaar geworden... je kan je dan al wel inbeelden wat voor een feest da da is geweest. maandagavond was er vuurwerk en da was super romantisch... ik was daar met michael en annie met Yaw en Gifty met Boatkye... oooh super gezellig. we zaten onder de bomen aan de kant van het park en dan konden we het vuurwerk zien... en dan gisteren was er in de morgend een grote stoet van het leger... met van die echte tanken enzo... was super cool... en dan daarna was er gewoon muziek overal en dansen in de straten... en dan gisterenavond was er STREETJAM... in de midden van de nacht muziek op de straten en dansen... annie is wel aangevallen en haar gsm is gestolen... maar al bij al was het wel goed.

ok dat was het dan over de 50 jaar ghana...

andere dingen zijn ereigenlijk niet zo gebeurd. oh deze morgend was er een dode muis in mijn kamer... hahah. was grappig. heb mijn zus kei grappig laten verschieten. en mijn kleinere zus van 13 is terug van kotschool die is erg ziek en mijn broer castro is terug van kotschool.. hij heeft vakantie. en mijn andere broer emmanuel heeft zijn liefde verklaart aan mij. jeeep da is het zowat..

maar ik moet eigenlijk gaan op dit moment... ik moet vlug vlug vlug naar mijn papa zijn werk voordat hij daar weg is. en ik moest hem iets vragen... ok ok ok ik moet gaan, hij belde me net...


ik wou dat ik meer kon vertellen. maar nu alles is zo gewoon voor mij. dus ik wet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. het wandelen op het droge gras in de morgen in de zon is geweldig. ik hou daar zo veel van. de geur van afrika. nu een paar dagen geleden was ik aant wandelen tussen de bomen met annie. en wij konden bijden ineens nigeoven dat wij in AFRIKA zijn.. aaah afrika... ik kanh etnog steeds niet geloven.


sonja... nog maar enkele dagen. ik kijk er zo hard naar uit om je te zien. elke dag dat ik opsta hier en ik open mijn ogen kan ik je zo inbeelden naast mij. ooooooooooh ik kan niet wachten om je te zien!


ik wou dat iedereen ghana kon beleven. de mesnen zijn zo geweldig, zo vriendelijk en zo open tot nieuwe dingen...

ik heb het al veel gezegd maa ik ga het toch nog eens zeggen... GHANA I LOVE YOU


xxxxx

  • 07 Maart 2007 - 15:04

    Tante Nonneke Louisa:

    Hello kieve Silke,
    Dankjewel voor het fijne nieuws.Ik heb de beelden op TV met veel aandacht en liefde gevolgd en ik voelde mij heel sterk verbonden met jou hoor.Het vuurwerk heb ik ook gezien.Ik kreeg ook een warm gevoel en liefde voor Ghana en dat allemaal via jou; je bent een schat van een nichtje. Ghana heeft 50 jaar onafhankelijkheid gevierd en ik vier binnenkort 50 jaar kloosterleven, is dat geen treffen? Ik zal het nooit vergeten en dan vooral dat jij dat jaar daar bent. Laat ons samen vieren en gelukkig zijn. Yes!!!

  • 07 Maart 2007 - 19:22

    Sonja:

    aaaaaaaaaaah nog 24 dagen :o wooow aah nog maar ff! ik zien er ook kei hard naar uit! aah wil jij ff bellen naar afs, want die willen niet geloven da u mama (in belgie en ghana) op de hoogte zijn van 't feit da ik kom! rare mensen van die van afs :) hihi! maar alle als gij belt! aja en ze zeiden ook van joa ge moet wel silke naar't scool gaan blabla.. hahaha! mja!
    aah nog ff! mijn visum is inorde, mijn ticket alles dik in orde..
    alle ik gaan nu iet drinken in café au lait (ooh moet aan je vertrek denken)
    hihi moet weg, kga vertrekken
    doeei
    hou van je!
    xxxxxx

  • 08 Maart 2007 - 17:16

    Barry'ke:

    gewelldig die leuke dingens van u..

    mor ga nie veel typen want gaan feesten .... ja ja ja de laaste 100 dagen beginnen slukes(k)

  • 12 Maart 2007 - 10:47

    Sonja:

    hoi sillie,
    happy ghanese verjaardag he :) wou gistere nog bellen maar 't is niet gelukt.. goed gevierd? twas dit weekend terdronckse feesten en ze zijn echt geslaagd! veel volk.. bangelijk weer.. de biertent heeft goed gedraaid.. echt het was super! voor derest nog 20 dagen :o amai ik kan het bijna niet geloven dat het al zo snel komt.. maar ik zien er zo hard naar uit! :) alle ik gaan naar de les vertrekken tot..
    dikke zoentjes van sonja

  • 18 Maart 2007 - 11:57

    Tante Nonneke Louisa:

    Hey Silke, gisteren (zaterdagavond) heb ik op TV RTBF de ontvangst gezien van het staatshoofd in Ghana bij gelegenheid van de 50ste verjaardag onafhankelijkheid.'t Was weer eens een momentje om mij heel dicht bij jou te voelen.Heb je mijn brief al ontvangen; hij is alleszins onderweg. Groetjes! Dag lieverd! God bless you!!!

  • 21 Maart 2007 - 10:52

    Sinemie:

    dag silkemie,
    eindelijk nog is een berichtje van de Sine,
    't Is leuk om wa foto's te zien, het ziet er zo zalig uit! 'k Vind het zoo jammer dat'k ni mee kan met Anneleen... maar in gedachten zal'k er wel bij zijn, en 'k zal een verrassingske meegeven. oooh
    ik mis u.
    We waren zo bezig over't kamp en dat jij heel msischien in Yentl haar plaats mee kon als titoleiding, en ik vond dat ineens zo moeilijk om voor te stellen! Ik kon u efkes ni meer hier plaatsen, heel raar. Ik zie er naar uit u terug te zien snoepke.
    Amuseert u daar nog, geniet van elk moment, elke geur, elk zonnestraaltje.
    kusje

  • 26 Maart 2007 - 12:00

    Tante Nonneke:

    Hey Silke, heb je mijn kaartjes al gekregen? Als ik weet dat ze toegekomen zijn zal ik nog wat knutselmateriaal opsturen.Laat mij iets weten.
    Daaag . God bless you!

  • 28 Maart 2007 - 11:49

    Sonja:

    aaaaaaaaaah, nog maar 3 dagen! wooow tgaat echt snel!! zeg moet ik nog iets speciaals meenemen voor u, of voor iemand.. dan zeg je het maar he! :) ben dernet gaan shoppen allemaal nieuwe broeken enzo voor ginder :) hihihihi!
    examens gaan redelijk goe.. khoop dak er nu wel door ben voor alle drie :) ik heb er allicht een beter gevoel bij!
    maar 't is wel lastig om te leren nu, kdenk alleen maar aan mijn vertrek!
    zie da ge er staat he.. :p hihi!
    amuseer je nog en tot zaterdag
    (hihi das kei raar omda zo te zegge :p)
    kusje kusje
    hou van je
    sonja

  • 12 April 2007 - 16:17

    Annie's Mom:

    Silke, Dear!
    I hope all is well with you! Just wondering if you have seen Annie lately? We were supposed to have our phone call with her on Easter Sunday and we didn't hear from her. We had all of the family gathered too! Bummer. Well, if you happen to see her, please tell her that she is loved and missed greatly!
    Thank you for loving her too!
    We hope to meet you someday! We send our love to you as well!
    Mommy Fuchs : )

  • 20 April 2007 - 13:16

    Sonja:

    woow, al een week terug in belgie.. zo raar.. kan niet geloven dat ik echt bij u ben geweest! da was precies nen droom.. maar het was zaaaaaaaalig! je hebt het daar echt goed :) Ik wacht echt vol ongeduld naar de foto's.. hihi!
    amuseer nog super goe, geniet van de laatste maanden.. veeel groetjes aan michael, annie, Yaw, audrey, Kombat and natuurlijk aan Boachie! zegt dak em mis :) HIHI!
    dikke dikke zoentjes
    xx abena xx

  • 22 April 2007 - 13:45

    Ama Kyere Kumah:

    Afia Silke bedankt om mijn kerstkaartje aan Adu te bezorgen. God bless you, Carry on, Carry go !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 41322

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: