prachtige mensen - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu prachtige mensen - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Silke Geerts - WaarBenJij.nu

prachtige mensen

Door: ikke silleke geerts

Blijf op de hoogte en volg Silke

24 Februari 2007 | Ghana, Sunyani

goede morgen iedereen...

ik heb niet zo veel tijd want ik moet weeral naar een trouwfeest... weer zoen rijke bedoeling... jeeeeeeeej...

ok eeen aantal dagen geleden was ik op straat aant wandelen en een hele oude man kwam naar mij en zei tegen mij zonder enige reden: 'The dead of an eldery man is like a burning library'. Die oude man is echt geweldig... nu gisteren kwam ik een andere oude man tegen en zei tegen me: 'White lady...Shine your eyes and be smart! If God be for us, who can be against us? Many are called but only a few are chosen'

de mensen hier zijn zo geweldig! zo smart en zo in to life! ik heb nog nooit iemand zo van het leven zien genieten!

De taxis hier hebben allemaal een noot op hun achterraam... ik ben die beginnen te lezen gisteren terwijl ik op het balkom van mijn werkplaats zat voor een pauze.. hier zijn er reen maar:
- Who knows?
- i dont know u!
- Even jesus was hated
- speed the light
- jesus died for u!
- Count your bless (i like this one)
- Give everything to God
- With God all things are possible
- Still brighting!!!\
- Dont be afraid in Jesus name... be bold!!
- OH AFRICANS
- God is good hey
- one in town
- some friends...
...

die zijn allemaal zo interessant! het rode kruis werk is echt geweldig interessant en ik heb al heel veel bijgeleerd hier. elke dag na het werk kr ijgen we 10.000 cedis. dat is nog genen euro maar weet ge wat ge daar allemaal mee kunt doen jom. ok met 10000 cedis kan je 5 taxiritte maken. je kan een helen boel jams kopen (das ongeveer hetzelfde als gefrituurde patatten). je kan massas bananen kopen. massas appels en ga zo nogmaar verder! oh Ghana... hoe kan ik dat hier ooit achterlaten!

Demsensen het landschap... aaah kkrijg kriebels in mijn buik als ik er aan denk!


mijnen honmd hier heeft kleine hondjes gekregen en die zijn zo schattig!

ok grellig verhaal. ik was mijn bad aant nemen en ik voelde iets op mijn rug... dus ik riep mijn zus en zei van aaah der is iets op mijn rug... en die nam da deraf... NE MEGA GROTE SALAMANDER!! aaaaaaaaaaaaaah. ok en een paar dagen geleden ging ik naar bed... ik stopte mijn handen omder mijn kopkussen en ik voelde iets... EENE SALAMANADER! ok en nog iets. ik was aant slapen in annie haar huis en ik voelde iets op mijn been ik nam min gsm voor licht... EEN KEI GROTE KAKKERLAK! ok en da is het zawat... eik hele viese beesten hier... haha ik ben er nog altijd schrik van... maar op deze moment ben ik heel honger dus ik gaan eten en dan naar het trouwfeest gaan.


lieve groetjes van hier. geniet van het leven en leer van je dromen! je dromen leren je heel veel dingen! oooow you are my african queen!


ok ik moet gaan... lieve zoenen nog eens en amuseer jullie nog in de krokusvakantie... of is het al gedaan? anyway have fun!

  • 24 Februari 2007 - 17:25

    Mama:

    En je blijft nieuwe dingen ontdekken, en je blijft interessante mensen ontmoeten. Geweldig allemaal. Geniet maar verder ... (liefst zonder vieze beestje hé).
    Kuskes van je mamake xxx

  • 25 Februari 2007 - 15:08

    Tante Nonneke Louisa:

    Amaai Silke ik krijg rillingen van die vieze beesten hoor. Maar het grote nieuws is wel dat jij zoveel lieve mensen mag ontmoeten in Ghana; geniet er van zo lang je kunt maar ik hou ook heel veel van jou hoor.Dag lieve Silke, Bye, bye... and God bless you.

  • 27 Februari 2007 - 18:18

    Eline Hoefkenzzzzzz:

    WooHoww! Het zie me er zo plezant uit!
    Geniet er nog van!!

  • 28 Februari 2007 - 19:38

    Sonja:

    heej darling,
    amai zie maar da die beesten weg zijn tegen dat ik kom.. anders durf ik nog niet komen :) voor derest alles goed hier he.. nog maar 31 dagen :o tgaat zooo snel.. hihi! ik zien er echt naaruit! we zijn net op esbee geweest en twas echt super tof, kei leuke mensen.. en veel sfeer, allen tsja, jij was er niet bij he! amuseer je daar nog, groetjes aan iedereen daar en ik hoor je nog wel he!
    zoeeentjeuh!
    hou van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

ik ga een jaar met AFS naar het buitenland! en wel naar Ghana! jeuhj! en dan kom je daar in een gastgezin terecht en dergelijke! een onvergetelijke tijd gaat dat worden! xx

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 41321

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: